Se den men inte ensam!

Som många vet så kan jag tycka att det är ganska mysigt att sitta uppkrypen soffan och titta på en rysare eller skräckis. Oftast får jag ju göra det själv då Emil inte är så intreseda av det men det gör mig inget. Igår var en sådan dag då jag passade på när han inte var hemma. Med lite smått och gott och några kuddar till hands var jag beredd på det mesta.

Men så fel jag hade...

Paranormal activity
Ett ungt par misstänker att deras hus är hemsökt och för att skaffa bevis installerar de övervakningskameror som ska spela in vad som egentligen händer när de sover...

Detta är en lågbudget produktion i samma stil som The Blair Witch Prodject fast bättre, enligt mig.

I början av filmen satt jag och tänkte jaha vart ska det här sluta, det verkar lite B faktisk. Men så blir det natt och paret sover och något närkligt händer, mystiken tätnar och man är på helspänn. Och värre och värre blir det natt efter natt som går. Till slut sitter jag med handen framför ögonen för jag är så rädd att något skall hoppa fram och skräma skiten ur mig. Sista natten är så vansinnigt äckligt så jag vet knappt. Det var väldigt längesedan jag var så rädd, om det någonsin har hänt tidigare.

När filmen är slut är jag så rädd och varm, nästan svettig så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Rummet är mörkt och tyst. Rycker till av minsta ljud men det är bara katten som kommer gående. Jag känner att jag måste prata med någon och ser att det är en kompis som har skrivit på msn, det blir min räddning då Emil inte svara i telefonen. Tack!

Se den om ni vågar, men inte ensam!!

Kram
/David som var så rädd igår så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Vilken tur att jag inte såg den filmen då! Synd bara att jag missa ditt samtal, men tur att du hade en kompis som fanns där! :)

2010-05-23 @ 14:18:31
Postat av: Anneli

Låter som en film för mig!

Den MÅSTE jag se.... Men inte själv... eller inte om jag är ensam hemma i alla fall

PUSS

2010-05-25 @ 12:03:30
URL: http://drymop799.blogspot.com/
Postat av: TucciT

hhee löåter som en film man msåte se :D hehe..

2010-05-27 @ 11:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0