Fredagsmys

Helgen är påbörjad och fredagsmyset börjas så sakteligen att tränga sig på. Den lilla godispåsen är införskaffad, filmen är hyrd och maten är påbörjad för att snart slutföras. Då är det bara att slå sig ner i den stora soffan och lägga upp fötterna så kan myset börja på riktigt. Man kanske kan kalla det att man vilar sin talang under dessa tillfällen. Jag är i alla fall en djävel på att vila min talang, kanske inte så konstigt att man är så talangfull då.

På menyn idag blir det mediumstekt ROSTAS som serveras med sötpotatis i form av klyftpotatisar och creme fraich som är smaksatt med getost, honung och rosmarin.
Filmen som kommer att spelas upp på platt tv:n är "Närkontakt" (the forth kind), en verklighetsbaserad sci-fi thriller med Milla Jovovich i huvudrollern. Killen i videobutiken rekomenderade den till alla och jag roffade snabbt till mit ett ex. Man blir så nyfiken så man vill bara spela fram till slutet så man får veta sanningen, sa han.

Hoppas nu Emil kommer hem till det är dags för lite spänning i tillvaron.

Det får bli allt för ikväll. Nu ska jag steka kött.

Kram
/David som mår så bra så han vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0