Imorgon...

Imorgon är det 1 April. Som säkert många vet så är det dagen då man får luras och det ka ju vara kul i och för sig. Aprik april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill...den meningen kommer man nog att få höra många gånger imorgon. Kom just på att man måste ju skoja lite med de små barnen imorgon på något fräckt och kul sätt. Någon gång har vi hällt vatten i mjölkpaketen men vad ska vi hitta på imorgon? Om någon har någon uppfinningsrik ide så är den välkommen!

Men 1 april 2010 är i mitt liv lite extra speciellt. Det är en speciell dag på det sättet att jag har födelsedag och det är ju alltid trevligt att fylla år. Men i år fyller jag nämligen 30 år. Det är då krisen skall komma och det har den säkert kommit på ett eller annat sätt. Visst tänker man på att man inte längre är jätte ung fast man känner sig ganska ung. Det känns skönt att man har hälsan i behåll och är frisk det är det allra viktigaste.
Hur morgondagen kommer vara är svårt att sia om fast jag kan tänka mig att det kommer bli en hel del samtal och gratulationer på ett eller annat sätt. För en sak är säker, när man fyller år den första april då kommer alla ihåg det och det är det bästa.

Ikväll blir det räkor som vi skall smaska i oss...gott!

Nu skall jag springa ner till tvätten...

På återseende...dettta blir säkerligen sista inlägget innan 30 årskrisen hihi

Kram
/David som fyller år så mycket imorgon så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: doktorn

Stort GRATTIS till en supertrevlig bloggare!

2010-04-01 @ 02:28:36
Postat av: TucciT

Tihi de viktigaste är att du inte känner dig gammal o är frisk.. :D få inte nån kris ikväll bara ;) Du ska ju träffa MIN älskling <3

2010-04-01 @ 08:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0