tulpanråd

Hur orkar man snitta sina tulpaner och byta dess vatten en gång om dagen? den frågan ställer jag meg efter att ha läst en blogg om skötselråd. Har för övrigt köpt tulpaner idag och tanken slog mig att jag skulle göra det för att kolla om de håller längre då. Men orkar man det och kommer man ihåg att göra det? Dem står i vilket fall väldigt fint framför mig just nu :)

Just nu hoppas jag att kvällens supé blir superb och trevlig. Har hittat ett nytt spännade recept som jag ska slänga mig över om ett tag. Lite för tidigt än. Men mest av allt önkar jag att morgondagen bjuder på värme och strålande sol, någon trevlig tripp till ett trevligt ställe och lite shopping det är alltid trevligt. Var det bär och vad som komma skall får vi uppleva imorgon. Vad vi alla behöver just ni är en härlig vårdag och att all snä ska försvinna. Är så innerligt trött på snön just nu. Promenadvägen till och från jobbet är så moddig så det är dubbelt så jobbigt att gå där just nu. Det blir två steg fram och ett tillbaka.

Det får bli allt för denna gången

kram
/David som vill ha så mycket värme och sol nu så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jada, ibland är jag på banan, men väldigt mkt utanför nu.. är inte hemma så mkt o sitter inte så mkt bid datorn.. vilket faktiskt är skönt att man gör massa annat..



Aaa kapitel med J är över sen en tid tillbaka och min tid med A är helt jäkla underbar :D



Ah jag är sjukt kär och de känns som en dröm.. med honom.. de trodde jag inte, men titta så bra de blivit :D tihi.. snart får ni träfa honom..



Ah de blir kul o kunna göra nåt tillsammans, vecka 23 kommer vi till er.. då får vi göra nåt skoj tycker jag..



Aaah nu ses vi äntligen snart :D underbart, somj ag saknat er!!



Kramis

2010-03-27 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0