Simmande fläsk

Nu är det väl ändå på tiden att printa ner ett fint litet inlägg. Har dröjt alldeles för länge sedan sist. Ber så hemskt mycket om ursäkt till er som varje dag klickar er in och upptäcker att det inte har hänt något nytt i mitt lilla unika liv. Men så är ju självfallet inte fallet.

Är efter en vackas ledighet med betänkligheter och kära besök så är jag åter på banan. Vet inte hur mycket jag vill dela med mig utav här i bloggen. Så jag låter det vara och kanske nämns det lite någon gång det vet man aldrig. Känner i alla fall att det inte passar just nu.

Idag när jag stämplade ut så kom jag på vad jag ville ha att förtära när jag kommer hem. Fläskpannkaka var vad som fyllde mina tankar. Sådan där riktigt fläskpannkaka med riktigt fläsk. Den står just nu i ugnen. Undrar dock hur den kommer att bli då jag glömde att ha i lite bakpulver. Det kom jag på när jag såg hur fläsket simmade i smeten. Så unik som jag är så lät jag strö lite bakpulver över allt sammans och vispade lite lätt i långpannan. Hoppas det funkar lika bra men det är inte att rekomendera :) Jag ser nu att den växer som attnas så visst funkar det...

En annan sak som tär i mitt huvud är att jag snart fyller år. Undrar om det är åldersnoja eller var det är. Kan det vara så att jag är rädd att bli 30. Fast jag känner mig inte alls så gammal...om nu det är att bli gammal? Visst känner man av lite ibland att man inte är pyrung. Då stela ben möter en när man suttit länge i ett läge eller inte orkar vara ute om nätterna och roa sig. Men vilken tur att jag känner mig ung i alla fall. Men detta är inget vi pratar högt om ;)

-oj den stiger...hur mycket bakpulver hade du i???? Emil som kommenterar mina kökskonster...

Ikväll är det Desperate Housewives som gäller!

Kram
/David som fyller så mycket så han vet knappt





Kommentarer
Postat av: TucciT

haha.. ni e för goa.. blev fläskpannkakan bra till slut? :) stor kram

2010-03-16 @ 11:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0