Tråkig midsommardag

Då var midsommardagen här då. För tillfället känns det som den tråkigaste dagen på året. Affärerna är stängda inne i city och nattklubben är också stängd som man hade kunnat besökt ikväll. Så vad skall man göra idag när solen lyser med sin frånvaro och det man hör från den öppna balkongdörren är den starka vinden och mullret från oskan som finna där långt borta någon stans i de mörka molen som ser så där oroväckande ut.

Jaha nu kom regnet med...ösregnet. Suck! Sånt fint sommarregne säger Emil som tar sin bok och går in i sovrummet för att läsa. Upplyftande eller hur.

Jag hade hoppats på en strålande dag på stan och en natt på klubben och svänga på de lurviga. Men nej så blev det inte.

Ok nu känner jag mig väldigt gnällig. Vad skall jag göra då? Ta en bok jag med eller se på en film? Vi får se.

Tack för detta korta och lite gnälliga inlägg.

Kram
/David som tycker att det är så tråkigt så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0