Nu är det bestämt

Sitter här i ett välordnat kök som i mina ögon just nu känns en aning rörigt så det får väl bli att städa lite när man kommer hem idag. Men det var inte det som jag hade tänkt skriva om idag.

Tänk att man sitter här och äter frukost och ute är det den klarblåaste himmel man kan tänka sig och solen lyser in och värmer min högra axel. Det är så det värmer i hela hjärtat så underbart är det. Jag tror att den riktiga sommaren är här nu för att stanna och inte mig emot som börjar min semester som typ sådär...(räknar på fingrarna)...tio dagar. Det i sig känns väldigt konstigt. Det är lite för tidigt på något sätt, som att det inte är riktigt dags än. Men jag tror att det har att göra med den långa vintern och att sommaren kom så fort. Man har inte riktigt hunnit med i hjärnan. Men jag är lika glad för det.

Idag åker min kära på service. Har varit så seg, långsam, trögtänkt och arbetande så nu orkar jag inte med det här längre. Detta får bli ett sista försök att hålla han i liv ett tag till annars så byts det ut till något nyare, finare, snabbare,lättare och bättre. Tur att det finns folk som gillar och kan sånt här nu när jag inte kan det. Det kommer med andra ord att vara lite tomt här ett par dagar men tänk vad mycket annat man kan hinna med under tiden. Hoppas dock att han kommer tillbaka och finns här igen innan helgen men det är inte helt säkert. Nu pratar jag förståss inte om Emil...utan min dator.

Nu är det i alla fall bestämt hur det blir men det är inte officiellt än så jag kan inte berättar hur det ligger till just nu. Nästa vecka först tror jag att man kan nämna något kort om det här på denna underbara fantastiskt unika blogg.

Dock undrar jag hur många som läser den. Känns som att det inte är det, att det har blivit färre den senaste tiden men jag hoppas att jag har fel. Kan ju påminna ännu en gång att det går att kommenster, vilket jag tycker är väldigt trevligt för det är då man ser vem som verkligen läser.

Det får bli allt för denna morgon måste göra mig klar för att gå till jobbet snart.

Kram
/David som älskar solen så mycket så han vet knappt.

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack :D



hehe aa de e lite dålig uppdatering numera i bloggen, ska föröska bättra mig ;) Tihi



Kraaam

2010-06-23 @ 09:05:43
Postat av: TucciT

jag är nyyyyfiken på vad de är som hänt ;)

2010-06-23 @ 09:06:10
Postat av: Jennie

Jag är en trogen läsare :) Ska bli bättre på att kommentera! Kram

2010-06-23 @ 11:39:54
Postat av: A

undrar också om det som du kommer berätta senare. Ha en bra dag

2010-06-23 @ 12:01:53
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/
Postat av: ISA

2010-06-23 @ 12:33:02
URL: http://fashiontourist.blogg.se/
Postat av: Kicki Johansson

Klart att vi läser din blogg, vi måste ju hålla reda på vad du gör i den stora staden. Kram

2010-06-23 @ 17:27:57
Postat av: Åsa

Jag är oxå en trogen läsare men ur kass på att kommentera, jag ska försöka bättra mig!! Vi ses!

2010-06-23 @ 22:08:31
URL: http://www.antonia73.blogspot.com
Postat av: doktorn

Din blogg är trevlig läsning! Synd att du inte skriver varje dag bara. Jag gissar att du tappar några läsare varje gång du dröjer flera dagar melan inläggen, tyvärr. Men oss "trogna" slipper du inte!

2010-06-24 @ 00:48:46
Postat av: doktorn

Här kommer ett "l" att peta in i melan!!!

2010-06-24 @ 00:50:04
Postat av: linda J

Du vet att jag läser! men tråkigt när det är långt mellan inläggen...

puss och kram

2010-06-25 @ 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0