Ett sista farväl...

Det är Onsdag kväll och klockan är bara halv nio och jag skulle lätt kunna gå in i sovrummet och krypa ner i sängen för natten. Känner mig så trött. Det måste vara vädret som sätter sina spår. Att vara ute dagarna i enda i den gassande solen gör att man blir trött.

Imorgon gör jag min sista dag på Örnen men även sista dagen innan den efterlängtade semestern börjar. Har nämligen tagit lite kompledigt på Fredag sedan förljer fyra härligt underbara veckor av ledighet. Känns lite konstigt på flera sätt. Jag har ju börjat vänja mig att jag ska byta avdelning till hösten och det känns bra. Sedan finns det såklart lite osäkerhet om hur det kommer att bli. Hur kommer jag att klara av det. Alla säger att jag kommer att klara det galant och det tror jag säkert, men jag kommer att få tänka om helt och hållet. Spänande och utmanande kommer det att bli i alla fall.

Idag har det även varit dagen med alla farväl. Det är så många av våra blivande förskoleklassbarn som slutar och inte kommer tillbaka till oss. Det känns innerst inne ganska tungt då man har blivit väldigt fäst vid dem efter drygt två år. Man har sett den utvecklas och blomma ut till de underbara individer som de är idag. Det skulle vara så härligt om man en dag i framtiden fick träffa på den och få höra vad de gör i sitt liv. Vi har nu tagit ett sista farväl och lycka till. Gråter innombords!

Snart åker vi....Wiiii

kram
/David som känner sig så ledsen inombords så han vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0