Slappnar av och gör annat

Hinner med ett litet kort inte så innehållsrikt inlägg mellan packning, städning och dammsugning...

För er som har missat det så åker vi till Turkiet i eftermiddag. Det gäller att packa rätt, inte för mycket...det har jag redan gjort...inte missa något viktigt...därför jag har min shecklista...och få det fint här hemma. Dels vill man att det ska vara i ordning när man kommer hem...tänk på det Linda...hahaha...sedan ska min syster bo här under veckan och göra huvudstade. Känns skönt att veta att någon är här som ser till stället och kan ta hand om våra två lejon.

Jag ser fram emot denna resan så otroligt mycket. Men det som oroar mig lite är att det kanske kommer att vara så otroligt hett där nere så man inte vet vart man skall ta vägen. Många dopp kommer det säkert bli. Hoppas så innerligt att vi hamnar på ett bra ställe. Lagom till allt. Det mäsker vi när vi kommre fram.

Så ni som är flitiga läsare, nya som gamla får ha överseende med att det inte kommer komma något nytt, innheållsrikt och innovativt inlägg på någon vecka. Så ni kan bara slappna av och göra annat, det ska jag göra.

Ha det bäst så hörs vi nästa vecka. Då uppdateras det med all säkerhet med en massa fina bilder så småningom.

Kram
/David som längtar så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

joda visst kan de vara skönt att bara gå runt i sin egna lilla värld o njuta :) tihi...

hmm du har väl sånna dagar ibland du me? :O



Kraaaam

2010-07-02 @ 14:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0