Sällskapat med dumburken

Nu sätter Emil igång med att trolla fram lite middag till oss två...spännade!

Denna söndag den 25 Juli har varit den lugnaste på mycket länge. Jag har hållit mig inne hela långa dag...eller långa och långa den har ju gått i rasande tempo och klockan är redan halv åtta. Men jag har faktiskt inte haft lust, inspiration eller ork att göra något ansträngande jobbigt. Ok jag har dammsugit och torkat golven men det är allt. Min dag har tillbringats framför dumburken. Men det blir lätt så när man känner sig lite lätt bakis...ja lite bakis bara. Men man får ha sådana dagar det har jag bestämt.

Har gjort dumburken sällskap idag...

...några avsnitt av True Blood avverkats så nu har vi bara ett ynka spännande avsnitt kvar av serien som jag missade när den gick som bäst. Men snart är vi ifatt hoppas jag. Kan stark rekomendera den i alla fall.

...första Alien filmen har vi precis sett klart och den är alltid lika sevärd när man än ser den. Den håller i alla lägen. Del två finns inspelad på boxen och trean sänds ikväll så jag har allt att sysselsätta mig med när regnet öser ner eller när man sitter hemma och är bakis. Jag älskar dem filmerna!

Det börjar lukta gott...

Anledningen till att man är lite lätt bakis är att vi var ute en sväng i regnet igår. Först grillning...eller jag det blev ingen värst fyr på grillen så vi fick steka vårt marinerade kött i ugnen...hemma hos en vän och en massa andra trevliga personer. Två personer fick ut oss på dansgolvsnatten och det var på tiden. Trevligt hade vi trots regnet.

Man borde oftare bara helt spontant bjuda in till middag och bara umgås, spela spel, prata och kanske komma vidare och få skaka loss bland alla flörtande, raggande singlar...hihi...de e så roliga.

Det får bli allt för idag!

Kram

/David som har varit inne så mycket idag så jag vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0