- Det här är jätteroligt

Ok det har inte blivit riktigt som jag lovat och tänkt mig med uppdateringar här på den uika bloggen men det kan bero på att jag har semester och tillbringar den för tillfället med familjen. Så tiden och tillgång till bilder och min dator finns inte. Förhoppningsvis hinns det med nästa vecka.

Men det betyder inte att jag kan skriva ett litet snabbt inlägg här om vad som händer på min semester.

I söndags var vi med våra kära vänner på Vingåkers Factory Outlett och shoppade loss. Vi packde in picknickkorgen och badkläderna i bilen och åkte. Stannade på en mysig badplats och åt vår frukost till ljudet av fågelkvitter och skvalpet från sjön. Åkte vidare och kom fram, då var det dags att öppna ögonen efter det man vill ha i klädväg men även plånboken. Jag det blev verkligen shopping med stora bokstäver. Hittade flera plagg som föll mig i smaken. Och äntligen är jag ägare till ett par vita Tiger jeans :) På den krokiga och lite udda resan hem hittade vi tillslut en badplats som föll oss i smaken. Men vägen dit var inte helt enkel men väldigt underhållande. Med någon mystisk funktion på emils telefon kunde man se närmaste badplats med betyg och ressention. Inte helt enkelt att följa men det gick. I baksättet satt två söta män och sa - Det här är jätteroligt! Ja då har man väl lyckats :)

I Tisdags kom vi hit hit jag är nu, nämligen till kära hemorten Huskvarna. För att umgås med familjen på heltid. Morfar har äntligen fått ett permanent boende och det känns jätte bra. Skönt att se att han var så där glad och pigg igen, det här kommer bli bra tror jag.
Vi har även hunnit med ett besök på Ullared. Alltid lika trevligt att åka dit och det bästa var att det fanns inte så mycket som föll mig i smaken så det blev hyfsat billigt. Mest en massa onödigt bra att ha skit kan man väl säga.
Vi har även hunnit "kidnappa" barnen viket inte var så dramatiskt som det låter. De visste om det. Men i bilen sa vi att det är ju inte säkert vi ska till Visingsö som vi hade sagt, vi bara luras. Barnens ögon spärrades upp! Men vi åkte till Gränna & Visingsö. Åkte remmarlag, badade och käkade gigantiska glassar. Spelade hög musik i bilen till barnens glädje. En trevlig tur med tre underbara barn.

Ikväll blir det korvgrillning med hela familjen. Det ska bli väldigtt trevligt!

Kram
/David som har det så bra och skönt på semestern så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

vilken mysig smester ni verkar ha=) Själv börjar min idag.. tihi.. underbart.. synd bara att älskling inte har semester :P hehe.. dock lite ledsen att ni inte kom hit.. tihi.. men de gör inget :) Kraaam

2010-07-22 @ 13:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0