Problemlösning

-Nu har vi löst ett problem, säger Emil

Hihi har vi så många problem, då vet jag inte vad han syftar på men det löser sig säkert. Problemet vi har brottats med i en timme handlar om vad vi ska äta ikväll. Det är ju ändå fredag.
Vi kom precis fram till att det blir något så avanserat, nyskapande, inspirerande och fett som pizza. Pizzerian i hörnet är ju ändå en av sveriges bästa även om Jönköping har de bästa.
Nu får vi brottas med vem som ska gå och hämta dem, det är ju ändå -10 ute. Men det kan bli så att vi gör sällskap för en gång skull. Kors i taket i så fall.

Planerna om att gå ut och festa idag uteblev...ok inte mig emot men snart får vi nog ta tag i det där med fester för det är alldeles för få av dem. Men det är väl så att man får inse att man börjar bli gammal och inte orkar med det längre. Det är roligt och inspirerande att tala om men när det kommer till kritan är det alltid någon som drar sig ur...ok det är ofta jag.

Ikväll börjar Let´s Dance...min favorit är Claudia Galli...

Ett tips om man inte når upp till taket. Ta ett bord, ställ sedan en stege på bordet då når du mycket högre upp. Väldigt effektivt om man ska hänga upp något i ett högt tak.

Det får bli allt för ikväll.
Kram
/David som känner så mycket kli på ryggen så jag vet knappt...hahahha



Kommentarer
Postat av: åsa

Så det blev du som fick klättra på stegen i dag,,,

Hoppas du får en mysig helg!

Kram

2010-01-08 @ 23:32:30
URL: http://www.antonia73.blogspot.com
Postat av: TucciT

jag får väl komma upp snart me lite unga krafter o dra ut er på krogen ;) hahahaha.. jag som INTE känner mig som en gammal tant eller så ;) haha..

2010-01-10 @ 21:19:40
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT

jag får väl komma upp snart me lite unga krafter o dra ut er på krogen ;) hahahaha.. jag som INTE känner mig som en gammal tant eller så ;) haha..

2010-01-10 @ 21:20:36
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack :)



Jaaa galjarna e helt underbara.. måste fdoxck ha många fler så fdår köpa mnågra i taget :) Kram

2010-01-11 @ 14:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0