meningslösa ord

Jadu kommande rader som kommer att printas ner här kommer nog att bli de mest ointressanta och minst innehållsrika på mycket länge...om nu någon någonsin tycker att det är intressant och innehållsrikg förståss.

Idag har jag jobbat som vanligt. Känner att det är mycket enklare att gå till jobbet nu, allt verkar falla på plats och vi har ju så otroligt trevligt ihop med nya kollegan och spännade arbetssätt. Tror på en spännade termin.

Börjar sakna de där hemma och känner att jag måste hem snart. Får bli i Februari när det vankas kalas. Hoppas så innerligt att det är kalas helgen som jag planerar att kommer hem igen. Tror att det var första helgen i Februari om jag minns rätt.

Får bli allt för nu.
Imorgon blir det en lång dag på kobbet med kvällsmöte.

Kram
/David som har det så lugnt så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: doktorn

Hej! Jag vill bara säga att du alltid skriver väldigt trevligt och "vardagligt" i en positiv mening. Man blir på gott humör när man läser din blogg - och hoppet om mänskligheten återkommer...

2010-01-13 @ 02:34:38
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack David, ja visst är det kul med lite omväxling :) Ler.. så nöjd så :P



Kraaaam

2010-01-13 @ 10:12:18
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: linda J

synd att inte jag är hemma den helgen!

2010-01-13 @ 20:18:42
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack!



jao visst, men går ju inte att hålla på med inredningen hela tiden dock :P hehe.. mjo att komma tillbaka till livet vbore väldigt skönt, känns bara som jag lever i en bubbla här i min lilla lägenhet..



Nee drömmar kan vi tyvärr inte styra.. tyvärr, rtor jag var kär i en dröm.. suck



Kram

2010-01-14 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0