Uppfinnarjocke med problem

Jaha där gick torkställningen sönder med dunder och brak. Den höll inte för en blöt handduk...suck! Har fått binda ihop den med julklappssmöre hihi...uppfinningsrikt!

-Nu har hon tagit tio till
-Det är enormt!

Så säger kommentatoreran om Kallas framfart i stafetten.

Det snurrar mycket i huvuder just nu och det med all rätt...fast man hade ju så klart sett att man hade sluppit. Självklart far tankarna titt som tätt till huskvarna och då till mormor & morfar. Känns verkligen inte alls bra att sitta här 30 mil bort och bara se på. Stroken har gett stora men och man kommer väl aldirg mer få tillbaka sin riktiga morfar. Inte heller lätt när man hör hur illa det har tagit på mormor. Och jag kan inget göra mer än att tänka på dem och höra av mig på telefon. Hoppas att jag kommer hem snart.

Massor av övrig tankeversamhet går på annat håll där det den här veckan har var ovanligt körigt, jobbigt och stressigt. Men nu är snart denna veckan över och vi kan lägga veckan till handlingarna och blicka framåt. Känns ändå skönt att det har varit en bra dag trots allt.

Känns även skönt att det är så många som tänker på en, bryr sig och hör av sig mitt i allt elände. Tack!

Kram
/David som längtar till helg så myclet så jag vet knappt.



Kommentarer
Postat av: TucciT

tänker på dig jätte mycket vännen! Saknar er som attans.. Stor Kram

2010-02-26 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0