Less på allt vad...heter

jag loggade in här på bloggen för att skriva några trevliga rader men jag kommer inte på vad jag ska skriva. Det har inte direkt hänt något speciellt de senaste dagarna som man kan ta upp. Ok två OS guld har Sverige tagit och det är ju väldigt trevligt. Igår när Ferry vann var det väldigt spännade, man kännde även någon stans att det skulle gå vägen. Idag är det tre nya chanser. Störtlopp & sprintern, där tror jag ju att sprintern blir mest spännande och att det är där medaljerna kommer att komma.

Som ni alla vet har det varit fettisdagen i veckan. Det är ju en trevlig dag i sig men nu är jag allt lite less på dessa fantastiskt fina bullar. Det har helt enkelt blivit lite mycket de senaste dagarna. Då det har bakats och bjudits på jobbet. Emlíl hade med sig hem efter jobbet och inte nog med det så har det funnits kvar dagarna efter så man har gått och nallat lite på sin rast. Men nu är det slut med det. Svalde ner den sista biten för bara någon minut sedan. Hoppas semlorna håller sig långt borta fårn mig under en tid nu. Kanske slinker det ner någon mer innan säsongen är äver för denna gång.

Sänder ärven en extra tanke till min kära morfar som igår åkte in till sjukuset efter att ha fallit ihop och på något vis blivit lite förlamad på vissa delar av kroppen. Hoppas innerligt att det kommer att bli bra, annars...
Måste ta och ringa mormor och höra hur det är idag.

Nä nu ska jag börja laga lite mat, i alla fall förbereda lite. Känner att jag är ganska hungrig ikväll.
Ikväll håller vi tumarna för svenskarna så att jag kan ha min OS-mössa på mig imorgon och gå med huvudet högt. Kanske är det en tur mössa. Lovar att jag ska lägga in en bild på den snarast...

Kram
/Davis som skrev så mycket så han vet knappt...trots att jag inte visste vad jag skulle skriva.

PS. Dom har väldigt bra sammarbete i Somalia....så ni vet :) hihi

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack David, det var tryggt att höra :) känns så rätt, fast vi går sakta frammåt och jobbar på o få de bra.. så får vi se.. jag vet förutsättningarna nu o jag accepterar de..



KramKram

2010-02-18 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0