välförkänt

Ser att jag är väldigt dålig på att uppdatera här så det får bli en bättring på det hedan efter...

Nu har jag tagit en välförkänt helg efter en intensiv, rolig och lärorik vecka på jobbet. Det känns att man behöver dessa dagar till att vila upp sig...om det ändå hade varit några ectra dagar...

Nu är jag hemma, kladdkakan är fördig och står på spisen och svalnar. Den ser frestande god ut emn aja baja det får vi inte röra förrän imon...om jag ens får smaka!?
imorgon åker vi nämligen till mormor som har öppet hus då hon firar sin 80 års dag. Kakan åker med för det har jag lovat att bidra med. Korgen är välfylld och även den klar att ta med som en gåva. Nu har hon framför sig att njuta av både det ena och det andra. Nöjd borde hon bli i alla fall.

Hoppas även hinna med en tur ut i svampskogen på Söndag med min pappa för jag vill ha lite kantareller med mig hem som jag kan frysa ner.

För tillfället är jag ensam hemma då Emil är på styrelsemöte. Intressant att se vad som bestämms där nere. MEn inte så nyfiken såjag följde med.

Ikväll blir det pizza för enkelhetens skull och gott.

Kram
/David som är så hungrig så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0