ändrade planer

Den här bjuder jag på...

På förskolan serveras bullar och mjölk. Då spillde lille Jon ut sitt glas.
Fröken frågar då:
-Vad gör din mamma om det händer hemma?
Lille Jon:
-Hon står inte bara och glor utan tar en trasa och torkar upp.

På vår förskol skulle barnen gå och hämta en trasa och torka upp själva för det har de fattat att man ska...undrar hur de gör hemma?


Dagen var planerad ganska bra men den har planerats om så nu har vi bestämt att vi ska gå på bio imorgon istället. Och då SKA jag få se "En italiensk familj på gränsen till sammanbrott"

Nu ösregnare det...

Annars är det ganska så lugnt och tyst hemma för tillfället. Regnet slår mot rutan och katterna sover som vanligt. Och jag funderar på vad jag ska stoppa i munnen ikväll då Emil är borta. Får väl se vad man kan skrapa fram i gömmorna.

Sedan hoppas jag att få svar på Facebook om det är någon som vill...

Det berättar jag inte nu :)

Kram
/David som längtar så tills imorgon så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: åsa

Vaddå vill?? Nu blir jag nyfiken=)

Trevligt att prata med dig i dag David, men jag glömde ju helt bort att säga att du skulle hälsa till de andra... bättre sent än aldrig!

Kram

2010-08-17 @ 21:10:52
URL: http://www.antonia73.blogspot.com
Postat av: Linda J

Händer det något på facebook??

2010-08-17 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0