Min dag

Måste ju börja detta inlägg med att gratta mig själv på min alldeles egna fantasitka dag. För idag är det jag som står högst på tronen och blir firad för det är jag som fyller 30 år idag.

Och till er som glömmer att gratta mig kommer jag att hemsöka så länge ni lever ;)

Nu ska jag blåsa ut ljusen och åka till mitt fantastiska jobb. Det är så bra med mitt jobb för när man fyller 30 år så får man vara ledig halva dagen som plåster på såren :) Passar ju alldeles utmärkt med tanke på att det bär av ner till Nybro direkt efter jobbet. Slipper man komma fram så sent. Flera sådana dagar borde man införa tycker jag, det är dem som ger en lite guldkant i vardagen.

Kram
/David som ska ha en sån bra dag så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

GRATTTIS underbara David!!!



Oh slutar du tidigare iudag då än vad ni räknat med?



längtar nåt enormt till ni kommer... överraskning väntar ;)



Kraaam

2010-04-01 @ 08:24:25
Postat av: Emil

Vet inte direkt om jag gillar ditt Aprilskämt! Såg framför mig hur vi skulle komma från Stockholm innan alla påskköerna skulle komma igång, men se det var ju bara ett skämt att man får sluta tidigt!



Ser fram emot vår resa och vi får se vart vi hamnar! :)



Puss och kram

ditt hjärta

2010-04-03 @ 20:05:57
URL: http://redlime.blogsome.com
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack, visst äre fina bilder :) tihi.. kul me massa kort ju ;)



hahahah vad konstigt att vi haft likadan påkshelg.. undraa vad de kan bero på :P skrattar



Kram

2010-04-07 @ 10:36:54
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hehe de låter bra, saknar ju kommetnearerna ;) hehe vilket blev du inte bra på? Tycker de blev fina kort jag ;) hehe..



Ahh nästa gång ni kommer ner måste vbi ta fina kort igen.. o då ska min älskling vara med ;) tihi...



Tack sj'lv för en mysig o trevlig helg.. kraaam

2010-04-07 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0