Solen gör mig nästan blind

Kaffet är precis upphällt och rostade mackan är toppad med ost och marmelad så nu är det bara att avnjuta en frukost i ensamheten. Men jag är ju inte helt ensam Irma och Wera är ju här men just för tillfället ser jag dem inte. Solen däremot visar sig genom köksförnstert och gör mig nästan blind. Härligt väder där ute ser det ut som.

Har redan hunnit diska upp all disk vilket är oerhört skönt. Tycker det är så trist att mötas av det på morgonen men ändå får jag inte kraft och diska upp det på kvällen. Måste storstäda här hemma så det får jag väl göra idag och imorgon. Eftersom solen  lyser så fint ute så tänkte jag bege mig in till city. Kolla runt och kanske hitta en födelsedagspresent eller två.

Måste även åka och handla så jag kan baka det där önskemålet som kollegan hade :) Det e hon värd! Min fantastiska kollega!

När allt är klappat och klart ska jag krypa upp i soffan och läsa!!

Så ser min dag ut, hur ser er ut??

kram
/David som älskar kaffe så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

min dag bestod av paRT PARTY O ÅTER OARTY OCH DET VAR HEEELT UNDERBART..

2009-09-20 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0