Sammanstrålning

Då är köttfärssåsen färdiglagad och står just nu och svalnar på spisen. Har börjat packa lite smått och jag sitter här med tandborsten i munnen. Så nu är det bara att fortsätta att packa det lilla som är kvar. Vi har hunnit diska och dammsuga så det slipper vi tänka på. Nu undrar säkert några vad vi ska göra. Jo det är nämligen så att jag och Emil tillsammans med Emils familj och min syster Karin med familj ska sammanstråla på kolmården i eftermiddag. Har hyrt en studa som vi kan bo i till imorgon för det är då den stora dagen inträffar då vi alla ska gå på kolmården. Anders och Lasse ska besöka vargarna imorgon efter stägningsdags. Spännade för dem. Vi andra får roa oss själva.
Det ska bli väldigt trevligt och roligt att Emils föräldrar får träffa syster med familj för första gången.

Det får bli allt ör denna gång. Lovar att uppdatera när jag kommer hem med bilder och text.

Krma
/David som ser fram emot helgen så mycket så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0