Morgonstund har guld i mun

God Morgon!

Sitter här med min urdruckna kaffe kopp och halvätna ostmacka. Kvar finns ett halvt glas apelsinjuice som snart kommer att slinka ner. Frukost är inte min grej, men jag äter den även om det inte är hysteriskt mycket.
Börjar jobbet om en timme coh det känns rikigt bra. Ute är det klarblå himmel så man kan ju hoppas på en toppen dag.
Ska packa väskan med träningskläderna för idag ska svetten drypa och pulsen upp på högvarv. Löpträning som gäller. Utöver det ska jag gå till och från jobbet. Samma visa imorgon för nu är det allvar.

Håller tummarna att jag håller mig frisk men risken är ju stor att även jag blir förskyld för Emil har varit hemma några dagar från jobbet så även idag.

Nej nu måste jag avsluta och göra klart det jag ska innan jag ska gå.

Ska uppdatera helgen med kort från Kolmården någon dag med :)

Ha en bra dag alla! Det ska jag!

Kram
/David som ska träna så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack :)

Ja det på Oskar blev kanon ra, yes du ska få det.. har skickat alla bilder från min kamera till Emils mail.. nu väntar jag bara på att få alla era =)

Tack själv för en mycket trevlig helg :)

Kram

2009-09-09 @ 09:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0