Kära 80-tal

Då var veckans första jobbdag avklarad. Sitter hemma vid dator och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Lyssnar för tillfället på Spotify. Aqua "Back To The 80´s" & pandoras "Trust Me" två nya favoriter. Kanske skulle slå mig ner i soffan och fortsätta läsa Sjöjungfrun så jag blir klar med den innan resan. Den är verkligen spännade. Vet att jag har läst den länge men jag läser inte snabbt eller många sidor på en och samma gång. Suger på den goda karamellen.

Helgen som har gått har varit väldigt lugn vilket känns skönt. Kommer dock bli ensam nästa helg då Emil åker hem. Jag skulle kunna följa med men har valt att inte göra det av flera anledningar. Så jag får roa mig bäst jag kan själv. Undrar om det är nästa helg som Jennie planerar att komma upp?? Hmm måste fråga henne om det.

Måste bara få gemig själv lite beröm när jag väl har tillfälle. Träningen går jätte bra. Har tränat tre gånger i veckan sedan jag startade. Har satsat på löpträning för ett tag för jag tycker dessa maskiner är så tråkiga. Sedan kan jag behöva få upp floset lite och förbränna lite. Har även klarat mig från "fika". Klarar mig med kaffe och en mörk chokladbit. Inte heller något godis har det blivit. Fram till resan blir det inget sånt. Ok lite popcorn får man äta.

Nu blev det Infernal "From Paris To Berlin" som är en annan favorit. Härligt dunk. Sitter här och sjunger med....lalalala.

Nej nu ska jag göra något annat.

Kram
/David som tänker på Tessan så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

Aw tack min kära vän för att du tänker på mig..

2009-09-14 @ 18:24:25
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0