Kakmonster

Oj det var ett tag sedan jag skrev här märker jag. Beklagar det men nu är jag på plats igen!

I måndags var det kalas på jobbet för min kollega fyllde år och det ska man ju själklart fira stort. Jag tog på mig uppgiften att baka något gott och gott blev det om man tittar på hur mycket tårta det blev över när alla kakmonster hade mumsat klart. Många uppskattande kommentarer blev det under dagen och flera dagar efteråt. Vilket var roligt. Ska försöka få till att skriva ner receptet så de kan få denna fantastiska smakupplevelse.

Det här är vad som blev över av en hel långpanna!! Tur det blev en ynka liten bit som Emil kunde få smaka på :)



Marängtårta!

Kram
/David som bakade en sån god tårta så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT'

oh.. de såg smarrigt ut.. de vill jag smaka:)

2009-09-27 @ 00:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0