Inbrott...

Befinner mig inne i TV:rummet och fixar med lite små saker. Plötsligt hör jag något från hallen. Låter som om dörren flyger upp men värdens kraft. Jag hoppar till och blir skiträdd. En ilning genom ryggraden får mig att svettas av rädsa. Hinner tänka att Emil ska inte komma hen nu och Vem fan bryter sig in hos mig innan jag hinner fram till hallen för att kolla vad det är som händer. Men det är ingen som försöker bryta sig in det är postnedkastet i dörren som öppnas och smäller igen och in flyger en lapp. Inget farligt alls. Men man kan väl ta det lite lugnt när man lämnar post så här mitt på en Söndag?! Eller.  Skrämmer ju vettet ur mig.

Jag blev i alla fall skit rädd! Det kom så plötsligt. Ensam hemma är man med och man vet aldrig vad som kan hända.

Ja det var dagens lilla händelse!

kram

/David som blev så rädd så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack, jag håller med.. jävla idiot.. att man bar akan få för sig att kommentera på detta vis.. arrrrg Klart jag är STARK.. stark som en oxe ;) Kram saknar dig me.. massa

2009-09-22 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0