I väntan på....

NEJ! Bara jag inte börjar bli förkyld!!! Känner lite i näsan....

Nu är jag mätt och belåten och väntar snällt på att Idol ska börja. Alltid kul att se folk förnedra sig själva i TV. Fast vissa tycker att det är jobbigt att titta på dessa sångare som tror att de kan sjunga. Vissa kanske t.o.m springer från rummet i panik, men inte jag :)

Emil kommer hem sent ikväll så jag får snällt sitta här ensam i soffan och pilla navelludd. Dessutom kommer jag att vara själv hela helgen. Om Jennie känner sig bättre så kommer jag att träffa henne i helgen vilket ska bli trevligt. Har även planerat att åka in till city...det var länge sedan jag var där...kanske kan man hitta någon födelsedagspresent.

Snart är det bara två veckor till planet lyfter :) Längtar!

På återseende!
Kram
/David som är så själv så han vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0