HÖSTkyla

Idag innan jag gick till jobbet kollade jag en snabbis på termometern och fick då en smärre chock. Ok jag vet att det inte är sommar längre men att det bara skulle vara +6 grader ute denna morgon var förvånande. Bäst att klä på sig ordentligt och förbereda sig på en kylg förmiddag på förskolegården. Då var hösten här på allvar efter en lång och skön sensommar. Har verkligen varit underbart.
Men för mig blir det sommar redan på lördag förmiddag då jag befinner mig på Kreta. Måste ju skryta lite om att resan kommer i rättan tid så man lipper lite kyla i en vecka. Längatar otroligt mycket!

Snart börjar Idol så det är väl bäst att ta sig ur soffan och plocka in maten så man lugnt och skönt kan luta sig tillbaka och ta det lugnt.

Ha det bäst!!
Kram
/David som längtar så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hehe snygging själv :) ler.. tack så mkt David..



hehe nje man jag har ju all tid i världen.. inte alltid men iland.. o nu har de inte varit några dagens på länge ju..



Alla är rätt så dåliga på o kommentera haha.. ;) Snart ses vi.. saknar er som tusan!

2009-10-01 @ 10:36:03
Postat av: christoffer

skulle tro att det var kyligt som F klädde mig helt fel, blåste nästan bort och frös nästan näsan av mig.

2009-10-01 @ 23:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0