Håller det jag lovar

Vilket underbart sommarväder det är ute idag!!! Det är så här jag kommer att ha det om några väckor...fast bättre :) Man får njuta av varenda sekund! Fast nu sitter jag ju i och för sig inne men jag har varit ute.

Jag höll det jag lovade om min träning. Igår gick jag till jobbet med träningsväskan på axeln. Jobbade och när klockan slog fyra bar stegen mot Nautilus. Där blev det löpträning och denna gången kom jag ihåg att ta med mig vattenflaskan :) Sedan var det in i ducshen. Men därefter var det ren pina att GÅ hem. Det tog dubbelt så lång tid än vad det brukar. Så trött var jag. Väl hemma så stod maten på bordet och det var bara att sätta sig. Lägenheten var städad från topp golv. Duktiga vi är, han och jag. Sån service skulle man ha varje dag.

Hoppas Emil blir frisk till helgen...som har varit hemma hela veckan...så vi kan göra något trevligt. Bio eller så kanske?

Jag har lovat mig själv att låta bli godis och sötsaker fram till vi åker till Kreta och det har jg klarat än så länge. Idag lät jag bli kladdkakan på jobbet vilket känndes skönt. Men det blev lite popcorn igår men det tycker inte jag räknas ;) kan ju försöka känna sig någolunda fräsch på beachen :)

Puss & kram
/David som mår så bra så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0