SM i gratulationer

Måste börja med att gratulera älsklingen som idag fyller 27 år. Även han närmar sig det magiska 30 strecket.

Har precis tagit ut kladdkakan ur ugnen. Och det är inte vilken kladdkaka som helst utan den har faktiskt tilldelats förstapris i KladdkaeSM 2009. Ok det är inte jag som har kommit på receptet, jag har bara tagit det till mig. Det luktar fantastiskt gott.
Ikväll blir det vi två här hemma med lite goda pajer, smått och gott och idol så klart. Senare ikväll kommer Emils familj. Ska verkligen bli jätte trevligt att se dem igen.

Ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag fortsätta med bestyren här hemma.

Kram
/David som känner så mycket SM vittring så jag vet knappt


Kommentarer
Postat av: Giovanni

Åååh, kladdkaka me like - SM-kladdkaka låter ju faktiskt ännu bättre... jag får nalla receptet nån gång och testa. Även om min kladdkaka är nästintill olagligt god! haha



kram

2009-10-18 @ 18:08:09
URL: http://www.metrobloggen.se/palusa
Postat av: TucciT

Tack för allt =)

2009-10-19 @ 09:55:22
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0