Äntligen dags...

God kväll alla kära läsare detta är det sista ni kommer att kunna läsa av mig för en tid fram över. Nej jag tänker inte lägga ner min blogg för jag trivs med att skriva sv mig men det vore trevligareom fler läste och kommenterade.
Varför börjar jag då detta inlägg på detta sättet? Jo det är så att om snart åtta timmar så sover jag förhoppningsvis, men klockan kommer ringa för att jag ska vakna, stiga upp och raskt göra mig klar för att sätta mig i bilen och köra iväg. En timmes körning kommer leda mig till en plats jag bara har varit vid en gång tidigare. Nämligen Arlanda. Det är äntligen dags för att åka till Kreta för lite efterlängtad semester. Det ska bli underbart skönt med sol och bad. Där nere kommer vi att möta upp mamma och pappa men jag fick precis ett samtal från min far där han hade fått höra att deras plan var försenat, så när de kommer det får vi se.

Lite orolig för flygningen är jag allt men ännu mer nu när vädret inte ska vara det mest stabila. Hoppas det ostadiga vädret kommer störa vår flygväg.

Ett litet visdomsord att använda när man är trött men borde göra annat.

-Jag vilar min talang!!!

Hihihihhi...

Kram
/David som längtar till solen så mycket så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: doktorn

Hoppas du får en härlig Kreta-vistelse!!!!

Det bra att du inte slutar blogga, för jag kommer att sakna dina blogginlägg så mycket så jag vet knappt... (nej, det låg faktiskt ingen ironi i det

- det är trevlig läsning)

2009-10-03 @ 00:45:52
Postat av: TucciT

hehe bra du inte tänker lägga ner din blogg ;) Hoppas ni har det super mys nu :) snart ses vi.. underbart =) KRamis

2009-10-03 @ 22:57:22
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

japp de e super mysigt me alla ljus o så nu på hösten hihi.. riktig mysfaktor.. ara en mysig kille som fattas.. får hoppas på att man har de nästa år :P Hehe.. mjo ni behövde sova tidigt o nu är ni iväg o har det suuupermysigt.. hehe ursäkta mitt sena svar, inte ritkigt orkat :P Det är ju så iland.. snart ses vi.. men först ska ni komma hem till sverige ;) KRaaam

2009-10-09 @ 16:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0