Torra läppar

Sitter här framför datorn har precis vunnit en omgång yatzy och fikat lite ostkaka som var över sedan i söndags. Kaffet är urdrucket coh jag känner mig nöjd. Snörvlar lite emellanåt och går och snyter mig då och då. Nu börjar även mina läppar bli torra så jag kör med lepsyl. Jobbitg att slicka sig om munnen stup i kverten i ren reflex. Hoppas det går över snart så man blir helt kry.

Funderar lite vad man ska ta för sig nu...något mer vettigt än att sitta här måste man ju kunna komma på att göra. Ta en skön dusch ska jag göra i alla fall men först ska jag nog ta några varv med dammsugaren.

Mannen i mitt lite slänger en blick mot mig och undrar säkert vad jag sysslar med. Han får läsa själv när jag är klar.

-Vem pratar du med? frågar han.
-Ingen!
-Skriver du blogg?
-Ja!

Ja så nyfiken var han varför det smattrar så på andra sidan bordet och dataskärmen :)

Idag har det verkligen varit riktigt kallt ute, det var till och med så pass att det kom några enstaka snöflingor idag. Underar om det kommer mer imorgon, de pratade om det på vädret i alla fall.

-Vad vill du äta ikväll?, frågar han
-vet inte!
-inget speciellt du är sugen på?
-Nä!
-Är det något pra på tv ikväll?
-Bonde söker fru!
-Uch vad tråkigt!!!

Haha vilken bra konversation!

-Bara skit på tv! Det är så det ska vara va!

Tack för mig.
Kram
/David som är så torr om läpparna så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Ja du är inte så lätt att prata med ibland! :P Det blir räkpaj som jag lagat ikväll! :)

Kram kram

2009-11-04 @ 18:47:11
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack snälla David för dom fina orden:) Aaa jag kämpar som bara den, varje dag är en kamp nu, men jag ska lyckas så är det bara..



Tack :) så jätte mkt :) KRam Kram Tess

2009-11-08 @ 10:36:20
Postat av: TucciT

hahaha, vilka roliga konversationer ni har där borta.. aj aj ni får skärpa er ;) Jag vill komma upp snart, saknar er! Kram

2009-11-13 @ 09:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0