In...ut...klart! Nästan som i sällskapsresan Snowroller

Leta upp rätt ingång var väl det svåraste på det besöket. Sedan var det bara fylla i en massa nej på ett papper, sitta ner en halv minut sen var det min tur. Av med ströjan och och rakt in med nålen och spruta in det där vaccinet. Klart! Svårare än så var det inte. Direkt efter sticket började det sticka i hela armen, höll på ända till jag kom up på gatan. Sedan försvann det...poff...och har inte kännt något sedan dess. Skönt!
Men det knepiga var att man fick inte vara själv med sköteskan i rummet utan det var en till patient som var inne samtidigt som jag och skulle ta spruta. Tur att det inte är så i vanliga fall.

För övrigt älskar jag min nya mobil. Jag kan om jag vill gå runt som ett fån å prata ut i luften och alla andra omkring tror att jag pratar med mig själv, men i själva verket pratar jag i min mobil men med handsfree. Men jag har inte vant mig än så jag håller hellre i telefonen i handen mot örat, som vanligt folk. Jag kan surfa på facebook utan problem och lyssna på en massa musik. Hade lite svårt att höja och sänka volymen på musiken men det har Emil lärt mig nu. Teknisk som jag är.

Gick runt en sväng på stan och upptäckta att jag knappt kunde orientera mig, jag kände mig helt vilsen. Är nog så att det var ett tag sedan jag var inne i stan. Hittade inga roliga julklappar heller så jag åkte hem.

Vad önskar sig alla igentligen??? Ok jag vet vad Tessan önskar sig men ni andra? Hmm....och så den där 100 kronors julklappen. Jag har en idé men vi får se.

Kram
/David som är så nöjd så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Linda J

Det bästa med hundrakronors-klappen är ju att man slipper köpa så många klappar!!!

2009-12-01 @ 19:16:17
Postat av: TucciT

hahaha... jaså du vet vad jag önskar mig :O Det trodde jag du hade missat ;) skrattar.. Saknar er.. Kraaam

2009-12-01 @ 21:17:43
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jao du David, det är förfärligt.. så trött på kararna..



Aa du får komma o dra mig upp i helgen :) Ler.. men hörde att ni kanske kommersöndag/måndag istället? I så fall ses vi ingenting :( Kram

2009-12-02 @ 10:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0