Dags för eftermiddags fika

Då börjar Emil bli klar med sitt bad. Hör hur han börjar duscha. Såg faktiskt skönt ut när han låg där i det varma vattner och allt skum. Själv sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Jag vill göra något men vet inte vad och har igentligen ingen lust heller. Skulle kunna läsa lite men orkar inte. Allt känns bara så tråkigt för tillfället. Kanske skulle ta åc göra något gott till eftermiddagskaffet. Citronkräm med nötkrisp och granatäpplen. Ja det är det dags för nu!!!!
Tidigare idag har jag lagat hel färsk kyckling i ugn. Det blev faktiskt riktigt gott men attans vad svårt det var att veta när det var färdig. Tog ut en efter typ 50 minuter och den var fortfarande inte helt klar. Jaja då vet man det till nästa gång. Nu har man provat det och det kan bara gå bättre.
Är fortfarande förkyld men det rinner inte så mycket nu vilket är skönt. Så får hoppas att det är helt bra om några dagar.
Imorgon är det jag som är lite "mini chef" på jobbet och håller i morgonmötet. Spännade och roligt att få lite extra ansvar och få det förtroendet. Kommer säkert att gå bra.
Men ännu är det Söndag och den ska man ta vara på. Men hur? kommer säkert på något i alla fall. Vi såg andra avsnittet av Flash Forward idag och den blir ju bara mer och mer spännade för varje gång. Cliffhanger efter cliffhanger...bra men jobbigt att vänta till nästa fredag.

Det får bli allt för nu!
Kram
/David som har så tråkigt så han vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0