Vem Röstar Du På?

Ok nu har alla låtarna gort sitt och ansvaret ligger nu i våra händer. Ska jag lyfta luren och rösta? Vad skulle jag då rösta på? ja det e verkligen inte lätt. O år är det verkligen en Eurovison SONG Contest. Det kommer verkligen handla om den bösta sången och det bästa uppträdandet. Vilket det ska handla om. Vi har äntligen sluppit alla löjliga bidras så som kycklingar mm.

Jag lägger min röst på ESTLAND!!!!

Även m jag gärna skulle rösta på Armenine, Islans & Tyskland.

Men vad kul det skulle vara om Sverige vann. Det är ju ändå 10 år sedan Charlott Nilsson vann med "Take Me ToYour Heaven"

Nu håller vi tummarna!

Kram
/David som är så nervös så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Linda J

Jag tycker att Norge, Estland och Armenien var bäst!

2009-05-17 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0