Ny telefon gör mig nårbar igen

Nu har vi varit utan telefon ett bra tag och säkert har vi missat en hel drös med telefonsamtal från nära och kära som så gärna vill prata med oss. Som vill höra hur vi mår eller bara höra våra röster som de saknar så innerligt. Men inte har det ringts ovanligt mycket i mobiltelefonen...så kanske är det så att man inte år så eftertraktad. Är det ingen som saknar en eller vill prata med en? Jo, det hoppas jag verkligen, jag låter bara tankarna sväva....nu ringde det! haha...i andra ändan av mobilen fanns Emil som sa att han kommer hem snart så jag har nu satt på ugnen.. Ja tankarna svävar och jag skriver just det som faller mig in. Ibland känns det inte som att jag vet vad jag ska skriva, det är fingranra som bestämmer vilka ord jag ska printa ner. Därför det kanske känns lite flummigt.

Men innom 24 timmar  ska man kunna ringa oss på vår hemtelefon precis hur mycket man vill....ja inte efter klockan 22 då för då har jag gått och lagt mig i den sköna sängen för att få lite törnrosa sömn. Jag har nämligen varit införskaffat en ny telefon som nu står på laddning. Snygg är den med. Ska väl vara lite klass på saker och ting.

Bild av DORO TH70 RÖD

Så detta är vad jag kommer att hålla intill örat när jag pratar med just dig...om jag nu känner dig som läser detta inlägg.

Kram
/David som tycker om sin nya telefon så mycket så jag vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hejsan!

Jao precis det är ju de som är lite tanke med bloggen och jag skriver ju vad jag vill dom som vill läsa får läsa dom andra kan låta bli.. som tex den som kommentrat över dig.. daah.. blir bara irriterad..

Jo det är verkligen skit jobigt, men den dagen kommer kanske om sådär 20 år då man får känna vad lycka är..

Jag tvivlar på om nån kommer vilja ha mig, men visst som sagt om längre tid så kanske han tyker upp..

Jaaa snart komemr ajg upp o jag längtar så himla mkt ska ni veta :)

Kram

2009-05-18 @ 22:32:17
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hejsan!

Jao precis det är ju de som är lite tanke med bloggen och jag skriver ju vad jag vill dom som vill läsa får läsa dom andra kan låta bli.. som tex den som kommentrat över dig.. daah.. blir bara irriterad..

Jo det är verkligen skit jobigt, men den dagen kommer kanske om sådär 20 år då man får känna vad lycka är..

Jag tvivlar på om nån kommer vilja ha mig, men visst som sagt om längre tid så kanske han tyker upp..

Jaaa snart komemr ajg upp o jag längtar så himla mkt ska ni veta :)

Kram

2009-05-18 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0