Omtänksamhet på jobbet

En vanlig dag på jobbet!

En pojke på knappt 5 år stoppar mig när jag är på väg hem och ner för trappan utanför jobbet.

-David, glöm inte att borsta tänderna innan du går och lägger dig, och när du går upp!
-Tack, för att du är så omtänksam, svara jag...

Tänk vad omtänksamma barnen kan vara och att intressant är också vad som rör sig i deras små hjärnor. Jag älskar verkligen alla dessa små ljuspunketer i livet & på jobbet.

Kram
/David som inte ska glömma att borsta tänderna så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

aw vilken söt pojke :) haha.. glöm nu inte borsta tänderna :P

2009-05-21 @ 08:43:57
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Haha ja PAKET, det ligger så fint inslaget nu ;)

haha jag gilalr o ge (o få) paket ibland.. kul grej liksom o jag ska ju o hälska på er.. msåte jag ju ha nåt :D weeii vad nyfiken du ska vara ettbra tag nu ;)



Krams

2009-05-22 @ 09:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0