Ny bil?!

Det här med bil är inte alltid lätt...framför allt inte när man inte alls är haj på alla tekniska bitar när bilen börjar att strula. Jag har inget intrese i bilen mer är att köra den. Ok jag tankar den, tvättar den, dammsuger den inuti och lite mer där till.
Nu börjar min fina Mazda att strula med lite olika saker. Fläkten är sönder men den fungerar...ok hur lät det...den fungerar på så sätt att den blåser både varm och kall luft men själva reglaget kan lossna om man är för våldsam. Sedan har avgassystemet pajat igen. Bilen låter illa. Inte så illa som sist då hela alltet lossnade. Nu är det ett hål i så det måste fixas snarast. Sedan var det en annans sak som de påpekade å besiktningen men det kommer jag inte ihåg vad det var. Annars fungerar den väl som den ska.
I helgen har jag provkört Pers Handa Civic och den är ju underbar att köra så nu vill jag ha en sådan med :) Är det någon som vet att det finns en bra till salu så hör av er. Till ett bra pris så klart. Eller en annan bra bil som skulle kunna passa :)

Nu ska jag kolla på Desperate Housewis som jag missade i Tisdags då comHem slutade fungera p.g.a ett blixnedslag. Så alla kanaler var svarta den kvällen.

Ha det gott
/David som vill ha en ny bil så mycket så han vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0