Imorgon börjar allvaret

Jag vet att det är otroligt många som bara längtar så de nästan spricker på att det ska knatas ner ännu ett fantastiskt, tänkvärt och inspirerande inlägg.
Så här kommer det de, det där efterlängtade inlägget.

Men vad ska jag skriva om idag? Jag har verkligen ingen aning för det har inte hänt något speciellt de senaste dagarna. Eller i alla fall inte så pass intressant så att det skulle få en speciell plats på denna blogg. För här ska det ju vara något UNIKT om det ska få vara med här.

Vem och då frågar jag mig verkligen VEM kan vara så grym mot sin djur som lämnar den ensamma i en lägenhet som hundägarna ska flytta ifrån? Ja när sista flyttlådan är ute och det enda som finns kvar är en bur med en hund med sin två små valpar i. Utan vare sig mat eller vatten. De är helt enkelt lämnade för att dö.
Tack till den grannen som reagerade på hunskall från lägenheten bredvid. Tack vare den granenn så överlevde hundarna och har hittat nya ägare.
Tur att det finns goda grannar!

Imorgon är det redan fredag och jag slutar tidigt. Jag ska äntligen ta mig i kragen och gå och träna efter jobbet. Jag ska skaffa träningskort på Nautilus.
Så då visste hela världen det.

Kram
/David som ska börja träna imorgon så mycket så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0