Dagen är planerad

Låg och drog mig länge idag....under tiden var Emil uppe och donade. Han hann med en hel del innan jag knatade mig upp ur sängen. Nu har vi ätit frukost och ska bege oss ner till förrådet för att röja och sortera. Kolla vad vi har och vart det ligger. Jag saknar några pedagogiska böcker som jag gärna vill ha. Hoppas dem ligger där nere.

Vi har även bokat biobiljettter till eftermiddagen. Kl.15.00 går redon upp och STAR TREK visar sig i ny skepna igen. Ska bli trevligt med en eftermiddagsbio.
Igår lånade vi ut vår bil till vår kära Per som ska köpa husvagn. Han har ingen dragkrok men det har ju jag på min fina Mazda. Så idag får vi åka Honda Civic...enlig honom en mycket "fin" bil :)

Ikväll blir det ytterligare ett avsnitt av Robinson. Ok, til en början var jag faktiskt skeptisk till programet om det verkligen kunde bli så bra som det var när det kom för många år sedan. Men nu är spänningen på topp och man är som fastklistrad och måste se vem som vinner.

Nej nu ska jag sluta smattra på tangentbordet och göra mig iordning för att röja i förrådet.

Ha en underbar dag...här lyser solen med sin frånvaro.
Kram
/David som ser fram emot biobesöket så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha joda. men har kort närjag ler också.. hihi.. du får hålla utkik.. komemr nog lägga upp ett då o då :) Blir roligast resultat då ;)



Jaa när ni komemr ner ska vi ta massa kort igen.. ute i trädgården så vi får sådär snygga ;)

Krams

2009-05-09 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0