Vem vill sitta på en uteservering nu?

Idag har jag inte varit på plats på jobbet...nej jag har inte varit sjuk...utan jag har varit på kurs. Som handlade om flerspråkighet i förskolan. Hur man ska jobba med barn som har svenska som andra språk. En intressant dag med många tankar och tips. Men man är inte van vid att sitta still så länge.

Jag var tvungen att åka till Medborgarplatsen för det var där som jag skulle befinna mig kl 08.30. När jag väl stigit ur tunnelbanetåget och kommit upp på stadig mark och går över övergångstället så ser man något som får mig att titta en extra gång. De höll som bäst på att fixa iordning uteserveringarna. Men jag gick snabb tförbi men när kursen väl var slut och jag skulle gå samma väg tillbaka till tunnelbanan ja då hade de kommit betydligt längre i sitt arbete. Det var nästan så pass att man kunde sätta sig där och beställa en kall öl...ja kall hade den definitivt varit. Fast man hade fått stå och dricka den,  för stolar och bord hade de inte fått fram.

Ikväll har jag hunnit tvätta så imorgon ska jag ta tag i städningen. Det ska ju vara rent och fint till Lördag då vi får besök av Marcus & Daniel som ska komma hit för att kolla på Melodifestivalsfinalen. Spännade kommer det bli. Jag håller på Alcazar och Måns.

Vem håller ni på?

Kram
David som längtar till våren så mycket så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: Linda J

Snälla, snälla med Ugglas!

P.s. Lite skit i hörnen gör inget!

2009-03-12 @ 20:35:00
Postat av: M

H.E.A.T - 1000 Miles :)

2009-03-12 @ 20:39:24
URL: http://matheew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är smalast snyggast? Vad tycker du?



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/jessica-simpson.html#comment*

2009-03-12 @ 20:42:42
Postat av: Jennie

Molly!

2009-03-13 @ 09:34:17
Postat av: Kock-Jesper

Sara Dawn-Finer och H.E.A.T. Typ.

2009-03-13 @ 11:31:24
URL: http://krubb.blogspot.com
Postat av: Karin

Caroline!!!!Snälla snälla !Å vilken vacker piano musik...mys

2009-03-13 @ 13:50:53
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hehe jao vem vill sitta på utservering nu? :O haha.... men till sommarn ska vi göra de :Dmys.. kram

2009-03-13 @ 14:01:29
Postat av: TucciT

ALCAZAR O EMD...

2009-03-13 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback