Våren är här

Ok jag är tillbaka på jobbet och det känns jätte bra för det har varit urtrist att vara hemma. Man bara ligger hemma i soffan och orkar mest inte göra någonting. Så nu vet man vad som erbjuds på tv för de som tillbringar sina dagar hemma. Bara en massa skit måste jag säga.

Äntligen har våren kommit till stan och med den en massa sol. Det är så underbart härligt och som vi har väntat. Nu kan det bara gå framåt och snart kan man nog dra av sig termobyxorna och slänga in dem i garderoben för att ta fram dem igen senare i år.

Tiden den rinner som vanligt fram och snart är det  helg igen. En helg som måste innehålla shopping för nu är vi inne i födelsedagsfirandeperioden. Typ hela familjen fyller år inom tre månader.

Nästa helg kommer Linda och mamma & pappa hit för att fira mig. Vilket ska bli otroligt trevligt. Det var ju ett bra tag sedan de var här så det är på tiden.

Många kramar
/David som är så glad för att våren är här så jag vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0