Var försiktig...någon kanske ser er

När det väl är dags för att gå och lägga sig och man har stängt dörrren till sovrummet, krypit ner under täcket och bara ligger och njuter av att snart få sova...ja då börjas det igen. Irma står utanför och jamar sina små ynkliga jamningar att det är så synd om henne som inte får komma in. Då är det inte helt lätt att somna. Tur är väl ändå att igår kväll var hon ganska tyst men höll desto mer låda under den tidiga mogonen.

Mitt i natten så gick jag upp för jag kunde inte somna, tog ett glas vatten och tittade ut genom fönstret. Tänkte att det lär väl inte vara någon mer än jag som är uppe så här sent. Men där hade jag fel. Grannen snätt mitt emot var visst vaken och man visste precis vad som försigick där framför Tv:n. För från vårt fönster ser man dens TV. På Tv:n visades det som endel roar sig med att titta på just vid denna tiden på dygnet. Ja just det en P-rulle och man såg precis vad de häll med på tv-skärmen. Nu får ni inte tro att jag stog där och tittade någon längre stund. Dock tycker jag allt att det var ite komiskt. Man kan aldrig vara säker när grannarna ser än...så var föriktiga där ute, någon kanske se er.

Nu kom Emil hem, ska väl vara lite social en stund innan vi börjar med maten och jag ska kila ner till tvättstugan igen för ikväll har vi tvätttid. Skönt att bli av med all smutstvätt.

Imorgon slutar jag tidigt det ska bli så skönt sedan ska jag förhoppningsvis vara ledig på fredag och då ska jag bara ta det lugnt och sova länge.

Ha det gott alla där ute.
Kram
/David som som avslöjade sin granne så mycket inatt så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

hahahaha vet nog att du stod där länge o väl o tittade:P skratt.. näe da.. men de e sant.. man vet aldrig vad grannarna gör lr om de ser vad man själv gör.. man får akta sig :P kram

2009-03-05 @ 00:00:34
Postat av: Anneli

Jaa du... Som sagt undrar vad grannen vet om en, som man inte vill att de ska veta :-p



Det där med ledig fredag, sova länge och ta det lugnt lät väldigt skönt!!



Saknar dig!

Kram

2009-03-05 @ 10:01:01
URL: http://drymop799.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0