Snart 29 år...vad önskar man sig då?

Jag har inte riktigt reflekterat över att jag snart fyller, att det börjar närma sig den dagen som alla kommer ihåg. Inte för att just jag fyller år utan för att då får man luras. Och i och med att det datumet är lite speciellt så gör det att det är ett enkelt födelsedagsdatum att komma ihåg. Vilket jag är väldigt glad över.

Vad ska man då önka sig när man fyller år. Jag fyller inte jämt på något vis men åndå frågar folka vad man vill ha. Än så länge har jag bara svarat att jag inte vet. Vilket kan betyda att man är nöjd och att det inte finns något speciellt som man saknar. Visst man kan ju önska sig hur mycket som helst men det ska ju vara inom rimliga gränser.

Men nu efter att ha tänkt lite så har jag ändå kommit på några små saker som skulle kunna förgylla min vardag.


 Mons Kellentoft bok "Höstoffer" skulle jag gärna ställa i bokhyllan för att läsas vid rätt tillfälle. Läser för tillfäller "midsommarblod" av samma frfattare och den är riktigt bra. "sommarblod står och väntar i bokhyllan.



 Maja Gullstrand senase CD skulla jag gärna spela dagligen här hemma. Hennes röst är något utöver det vanliga. "Här för mig själv" är en härlig låt och säkert finns det flera som man kan älska och sjunga med till. Kanske spela i bilen till och från jobbet.


En Marimekko duk till köket skulle passa perfekt nu när vi har köpt en lampskärm i samma mönster. Lampskärmen går i färgen röd så då skulle det ju passa med en liknande duk eller den som går i lila skulle passa bra den med.

Hoppas detta kna hjälpa er som är helt lost när det gäller födelsedagspresenter till lilla mig som är så bra.

Kram
/David som önskar sig så lite så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT

haha nu komemr vi alla köpa detta som du önskar dig..så nu får du trppel upplaga av allt :P hahaha krams

2009-03-22 @ 23:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0