En oslipad diamant som mår illa



Jag är en Oslipad diamant, det tycker jag låter mycket bra och gott för framtiden.



I övrigt så mår jag inte alls bra, jag känner en konstig känsla i hela kroppen, är matt och inte alls mitt rätta jag. Är öm i huden när man ta på den. Ett tecken på att man kanske kommer att blir sjuk. Vi får väl helt enkelt se hur det blir med den saken.
Snart blir det mat, Emil steker kyckling och kokar jasmin ris, till det blir det currysås och sallad. Ska bli gott, hoppas jag har någon aptit bara.

Ikväll ska vi se om Elisabeth Höglund klarar sig kvar ännu en omgång i Let´s Dance.

Ha det bäst alla.
Kram
/David som mår så konstigt så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Linda J

Låter som typiska influensasymtom! Ni har väl ordentligt med Alvedon (eller likvärdigt) hemma? Ta två stycken redan ikväll så känns det nog lite bättre!

Kram från sjuksköterskan

2009-03-13 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0