Premiär

I dubbel bemärkelse!

Premiär nummer ett skedde igår då jag Emil och Therese valde att gå på bio i Sickla. Filmen vi alla ville se var The Proposal med Sandra Bullock & ryan Reynolds. Två skådespelare det slår gnistor om. Denna film var otroligt bra och rolig. Sandra Bullock är en favorit skådespelare. I denna rollen gör hon oerhört bra insats och tillsammans med Ryan Reynolds blir det extra bra. Det blev många härliga skratt i salongen och jag måste bara säga det att det är tio gånger bättre att se på en komedi på bio än hemma i tv soffan, för på bio skrattar jag betydligt mer. Att Betty White gör en av rollerna gör att betydet blir ännu bättre. Hon är ju helt otrolig. Tanten är född 1922 och är fortfarande aktiv skådespelare. Och en bra sådan. Hon släpper iväg replik efter replik med otrolig värme och humor. Gå och se den det är mitt tips.
 



Premiär nummer två är mer seriös och lite överraskade. Jag har tagit årets första dopp och för mig är det ganska tidigt. Och jag måste erkänna att jag är väldigt stålt över mig själv. Men jag hade nog inte doppat mig om det inte var för Tessan som redan var på god väg och en tant som kom bakom och ville komma i så jag var ju så tvungen att flytta på mig genom att simma iväg, så det gjorde jag. När man väl doppat sig var det väldigt skönt. Det var nog typ 22 grader i vattnet. Att sedan ligga och sola gör det bara ännu skönare.

Kram
/David som är så stålt över sig själv så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!



Såg också The Proposal igår :) Den var bra! En film ni måste se är The Hangover, den är så rolig. En av de bättre filmer jag sett på sistone. Du är inte så bra på att svara på mess... ;) Är du hemma nånting mellan 6-8 juli? Då kommer jag till Sthlm.



Kram Jennie

2009-06-29 @ 11:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0