Nu är SOMMAREN här!

Så sommaren kom till slut. Och det med besked. Det är strålande sol, blå himmle och det är bara alldels underbart. Och lagon till semestern kom den med. Ok jag har inte semester än men snart är det min tur att få vara ledig, bara njuta, ladda batterierna och se sig om i Sverige. Hoppas nu att sommaren håller i sig ett bra tag så alla semestrande svenskar får fint väder för det behöver vi alla.

Imorgon kommer Tessan vilket ska bli väldigt trevligt. Det var ett bra tag sedan hon var här. Hon säger själv att hon ska göra stan osäker. Vi får se hur det blir med den saken. Men en dag ska vi alla tre göra den osäker i alla fall för på Fredag ja då ska det bli fest, vilket vi inte är bortsskämfa med här hemma hos oss. Bra att du kommer hit Tess och sätter lite fart på våra höfter. För dansa det ska vi.
Vad som händer med under hennes vistelse vet vi inte, det får vi helt enkelt se.

Ikväll kommer Per och ska kolla vad det är för mystisk oljeläcka på bilen. Om det nu är någon läcka över huvud taget. Flyttade på bilen när jag kom hem och var precis nere och kollade om det fanns några spår efter olja på asfalten. Såg inte röken efter några droppar. Kanske kan det vara så att det var något tillfällit. Tur att man har Per som är så händig med bilar för jag är det verkligen. Är så nöjd med min ny bil och få ha den på semestern kommer bli kanon. Nu kommer vi slåss ännu mer om vem som ska köra.

Kram
/David som mår så bra så han vet knappt i solen...men svettas lite

Kommentarer
Postat av: TucciT

jaaa imon komemr jag.. med ännu mer sol ;) .. hehe jao jag ska göra den osäker.. :P iaf genom att gå o drälla på stan haha... op fredag ska vi släppa loss ordentligt =) läängtar.. kram

2009-06-23 @ 18:00:49
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Haha javisst, jag har alltid roliga inlägg.. skratt..



haha precis jag e ju för trög ibland haha.. fattade inte ett skit varför de stod renfia.. haha.. tog ett tag men sen när jag väl fatta så blv e ju en kul grej :D haha.. vi e för härliga :D

Ja de e härligt me alla skratt.. skit kul ovara här uppe.. kvällen igår var ju bara helt underbar.. fast nu tycker jag ni får vakna.. kl är över elva o ni sover än.. själv har jag vart uppe sen kvart i nio :P



Haha nee aldrig kul o vänta på tåg.. haha



Krams

2009-06-27 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0