Kalas i kaxholmen

Idag är det Idas födelsedag och jag kom precis på att jag har glömt att ringa henne. Men som tur är så grattade jag henne i söndags när det var kalas i Kaxholmen. Solen sken och när man kommer dit...i sin nya bil...så är det uppdukat i trädgården. Underbart mysigt.

 
Vem vill inte sitta här och avnjuta en underbar fika?

Men när det väl var dags för fika så kom de mörka molnen allt närmare och små små droppar kom nerfallande från skyn så det blev att snabbt plocka in allt och duka om inne. Men det smakade lika gott för det.


Oskar valde en rulltårta och söker pappas blick för att kolla om det är ok att börja äta. Eller ser han något ännu smarrigare på andra sidan bordet?

Ja kanske kan det vara det sistnämnda då det fanns Jordgubbar, glass, citron fromage och grädde  på bordet ockxå som smakade alldeles utmästk gott.


Visst är min mamma snygg som en riktig filmstjärna. Sue Ellen släng dig i väggen.


Födelsedagsbarnet i egen hög person nu fyllda 7 år. Har fått flera paket men Davids tunga stora paket verkar mest spännade. Vad kan det vara i det? Jo en Badbasäng, hoppas nu det blir fint väder.


Passade på att gå till frisören, billigt och bra. Här i min nya fina frisyr med diadem och garn. Barnen de kan de. Jag blev så fin så Linda passade på hon med men hon fick presentsnöre i stället.

Tack för en trevlig fika!! Hoppas vi ses snart.
Kram
/David som älskar sin familj så mycket så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0