Back i town

Då har jag äntligen fått min helt sprillans nya vita bil, en Seat Leon. Efter många om och men så är den nu mina händer. Och att köpa bil det är inte en dans på rosor. Tur att ajg har Emil som är så duktig och effektiv. Utan honom hade jag fortfarnade fått åka i skrutt Mazdan. Men med lite trolleri så fick jag den i Torsdags. Den är helt fantastisk och det gick så lätt att åka ända från Stockholm till Jönköping igår eftermiddag.
Självklart kommer det bilder på den innom kort. Kan tänka mig att många är nyfikna på den :)

Som sagt så befinner jag mig i Småland, närmare bestämt Huskvarna just nu när jag skriver detta inlägg. Härliga hemmastad där jag är uppväxt. Det är alltid lite välkomnande att komma hit.
Har idag besökt älskade mormor och morfar. Hade med mig winerbröd som mormor belv så glad över. Drack gott kaffe, pratade och spelade kort så klart. Men detta parti vann morfar. Spela kort det kan han fortfarnade trots sitt minne och lite förvirrade tillstånd.
Åkte till a6 som MÅNGA fler än jag valde att göra idag. Hittade en snygg tröja på rean, vilket alltid är lika kul. Handlade sesong 2 av Varuhuset så nu har vi åter något att se fram emot när tv utbudet är botten. Barnen på jobbet leker för tillfället frisör så då passade jag på att köpa massor av hårsnoddag för det var 70% rabatt. 18 koronor är överkomligt.
Ikväll blir det bara lugnt och skönt med föräldrarna. Ska försöka se filmen på fyran, BABEL heter den visst och ska vara jätte bra. Hoppas jag orkar vara uppe så länge.

Imorgon ska jag äntligen få återse min bästa kollega Lalla som jag inte har träffat på över ett år. Hon ska bjuda på lunch och vi kommer säkert att snacka massor av minnen. Sedan bär det av till Kaxholmen för där är det 7 års kalas. Har köpt en jätte bra present men då gäller det att det blir en varm och solig sommar, vilket vi alla hoppas på.

Tänker en extra tanke på Emil och hans nära.Tycker så om er allihop!!!!!

Kram
/David som känner sig så hemma så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Linda J

Babel är verkligen jättebra! Du som är nattuggla orkar väl sitta uppe och se hela filmen?!?!!

2009-06-13 @ 19:25:49
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack David.. de kan behövas..



Nu är de inte många veckor kvar.. weii

2009-06-14 @ 09:37:06
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jadu jag är arg besviken o aa typ allt på en gång.. vi tar ju de på msn så lsipper vi ta det här.. daah.. pallar inte med allt.. men men nu får jag fokusera på Han.. och att jag snart ska upp till er.. då lbir de andra bullar :D

2009-06-14 @ 09:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0