Semester

Nu har jag äntligen semester och befinner mig för till fället vid första stoppet som är Örsjö hemma hos Emils föräldrar. Kommer vara här över helgen sedan åker vi vidare till Simrishamn i början av veckan. Där ska vi campa hos mamma och pappa i deras husvarn. Längtar redan dit.

Men nu är det Lördag och vi ska inte redan nu berätta vad som kommer att hända under semsetern. vid halv elva ska jag hämta upp Therese så ska vi åka till Öland. Spela lite minigolf, kanske ta ett dopp sen får vi se vad som händer. Det kommer bli super trevligt och jag får inte glömma kameran för det kan bli väldigt många roliga kort denna dag.Emil får vara hemma och ha "mammatid", det kan de behöva.

Nej nu måste jag äta upp min frukost så jag kan göra iordning mig och sen åka.

Skriver säkert snart igen och berättar hur dagen har varit.

Kram
/David som har så mycket semester så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0