Mälarpaviljongen

Igår när man vaknade och gick upp, tittade ut genom förnstret så såg det inte hoppfullt ute när det gällde vädret. Mörka moln på hela himlen. Kom till och med lite regnstänk när vi var och handlade. Och vi som skulle ha en trevlig kväll på utmärkta Mälarpaviljongen, med gratis drink, trevligt sällskap och live uppträdanden. Kvällen närmade sig och inte blev det bättre, det blev dags att bestämma vad man skulle ha på sig. Skulle man tänka på att det kunde bli regn, lite kyligt eller skulle man bara tänka att det faktiskt är sommar och inte så kallt. Det blev till slut en jacka som skulle kunna skydda mot eventuellt regn.

Men vädrets makter kan verkligen vara med en ibland. När vi väl satt där och njöt av vår öl så blev himlen blåare och blåare och till slut var det klarblott, solen sken och det värmde i ansiktet. Synd bara att det försvann så fort bakom träden men underbart var det i alla fall. Mycket folk var det med, kanske inte så konstigt när det är stockholms bästa uteställe, mest gay vänligaste och så skulle ju Alcazar upp träda lite senare på kvällen. Det var typ smockat med folk. Tur att vi kom så pass tidigt så vi fick sittplats. Trevligt folk var det med att prata med under kvällen.
Alcazars live uppträdande var mycket trevligt, gemytligt och lagom.

Framåt senare kvällning bröt vi upp och gick hem sov gott och vaknade dagen där på lagom utvilade, inte bakis och redo för en ny dag som för min del kommer att bli lugn. Kommer troligtvis att hålla mig hemma idag. För imorgon blir det fest då det är schlagerkväll i parken.
Har små funderingar på om jag ska träna idag men det kan jag inte lova så här på rak arm. Men jag behöver verkligen komma igång, få bort det där lilla extra som har smygit sig på under de senaste semester veckorna.

Gårdagens kväll bjöds även på en kärt återseende och härliga kramar, lite små snack och vi ses.

Kram
/David som tycker vädret var så bra igår kväll så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hej min älskade David =) Haha jaså var den en suprise att jag fått min blogg fixad nu? :) aa jag är kanon nöjd med fotona.. tihi.. är ju så himla JAG :)



Jao prid utan mig, kan ju inte vart alls lika kul iår? ;) tihi..



Kram Kram på bästa David

2009-07-30 @ 06:01:01
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Aw =)



Jo vet, du o bror finns alltid där och det är en sån himla trygghet ska ni veta :)



Kram

2009-07-30 @ 06:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0