Lilla Irma

Nu är lilla Irma hemma igen efter en hel dag på djursjukhuset. Men hon är fortfarande lite vinglig och slö men hon piggnar till snart. Det var livmorden det var fell på så det var innerlig tur att hon åkte in idag annars vet man inte vad som hade hänt fram över. Nu är den bortplockad och hon kommer bli helt bra snart igen. Typiskt att detta ska hända precis i semestern men tur i oturen att det hände nu och inte när vi ÄR på semester. Hade ju varit typiskt att få avbryta den p.g.a något sånt tråkigt. Nu blir det så att hon och Wera får följa med ner till Nybro och tillbringa en del av sommaren där så får tessan vara lite kattvakt några veckor inna vi tar med henne hem igen. Det kommer nog bli super bra!

Annars idag har det inte hänt något speciellt. Jobbat som vanligt men vad duktiga vi är Frida & Jag. Nu är delar av Björnen super fint. Kommer bli så kul att se barnens reaktion. Längtar redan till terminsstarten. Kul med nya kollega, nya barn, sammarbete, nyinredda rum och nya arbetssätt. Kommer bli så BRA!

ikväll blir det lugnt då det var lite körigt igår och många tankar om Irma. Har hyrt en film som vi hoppas är bra. En dansk film, vilket brukar vara väldigt bra.

Att vakna upp och se hur molnigt och trist det var idag på morgonen var ju värdelöst. Kom även lite regn...vilket kanske var bra...men sen klarnade det upp coh blev varmt igen. Så när jag väl skulle gå hem så höl jag ju på och dö så varmt var det. Men hem kom jag som tur var.

Två dagar kvar sen semester :)

Kram
/David som är så glad att Irma lever så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hehe jasså de vill du ;) Ler.. jo de var himla mys.. ska dit igen när jag kommer hem från Malmö =) hihi



snart ses vi igen.. på lördag ska vi ha kanon kul ;) Bara du o jag :D weeiii



Kram

2009-07-02 @ 11:35:48
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Haha ja en kanon förffest :P ler.. ja massa kort blev de.. ska snart uppdatrera med fler kort :) hihi..



tack själva, de var super trevligt =) Kram

2009-07-02 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0